Poniżej usystematyzowana informacja o sposobie komunikacji wewnątrz Wspólnoty Majolikowa 23,25.

 

Mailowe Forum Dyskusyjne

Osiedlowe forum dostępne jest pod adresem: majolikowa2325@googlegroups.com

Zainteresowanych, którzy chcą uczestniczyć w dyskusji, prosimy o przesłanie maila na adres: majolikowa2325.zgloszenie@gmail.com z imieniem, nazwiskiem i nr lokalu.

Forum dostępne jest dla wszystkich (właściceli, najemców, mieszkańców, gości, etc.).

Warunkiem uczestniczenia w dyskusji jest zachowanie kultury korespondencji i zasad netykiety.

Grupa Rozgłoszeniowa

Wszystkie znane Zarządowi i Administratorowi adresy email zostały dodane do grupy majolikowa2325ogloszenia@googlegroups.com. Możliwość wysyłki komunikacji na ten adres posiada wyłącznie Zarząd i Administracja.

Treści rozgłaszane za pomocą listy to niespersonalizowane ogłoszenia i komunikaty bieżące, tj. informacje o remontach, niedogodnościach, awariach czy zebraniach wspólnoty.

Newsletter

Newsletter zawierający zbiór informacji o zmianach w nieruchomości wspólnej, naprawach, stanie głosowania projektów uchwał, planach i innych znaczących zdarzeniach są zebrane w newsletterze, który jest rozsyłany mailem raz na kwartał za pomocą Grupy Rozgłoszeniowej.

Zgłoszenia od Mieszkańców

Wprowadziliśmy system rejestracji zgłoszeń, co uławia nam zarządzanie oraz podejmowanie i rejestrowanie dyskusji i decyzji tam, gdzie zgłoszenie tego wymaga.

Po wysłaniu zgłoszenia na adres majolikowa2325.zgloszenie@gmail.com zostanie mu nadany indywidualny numer, zgłoszenie zostanie zarejestrowane i automatycznie przekazane do firmy administrującej. Nadawca otrzyma potwierdzenie rejestracji zgłoszenia.

Nie ma potrzeby dodawania maila Administratora i Zarządu do takiej korespondencji.

Zgłoszenia telefoniczne i na bezpośredni mail administratora są dalej możliwe, ale nie będą przez Zarząd monitorowane.

Kontakt z Administratorem

Kontakt z administratorem możliwy jesst za pomocą:

  • Telefonu: 604-756-614 oraz
  • Email-a: administracja@bonmeritum.pl lub majolikowa2325.zgloszenie@gmail.com

Maile do i od Zarządu

Emailowy adres kontaktowy do Zarządu znajduje się w newlesterze, na tablicach ogłoszeniowych na klatkach schodowych oraz bieżącej korespondencji.

Polecamy wszelką korespondencję kierować na adres Administratora, co znacząco skróci czas odpowiedzi i/lub załatwienia sprawy.

Komunikacja od Zarządu w postaci emailów będzie podpisana imiennie i będzie opatrzona klauzulą „W imieniu i na rzecz Zarządu”.

Tablice ogłoszeniowe na klatkach

Ogłoszenia i komunikaty będą również eksponowane na klatkach w tablicach na ścianach i przezroczystych ramkach magnetycznych na drzwiach wejściowych, dlatego warto spojrzeć na nie od czasu do czasu.

Forum dyskusyjne w e-kartotece

W naszej e-kartotece znajduje się również moduł forum dyskusyjnego. Dostęp do niego maja wyłacznie właściciele.